***

***

sobota, 5 sierpnia 2017

Stuka i wierci

Nerwy mam w strzępkach.Duchota dzisiaj niemiłosierna,a sąsiadowi zachciało się jakieś remonty robić .Cały dzień wierci i stuka,stuka i wierci.Ja oczywiście rozumiem,że kiedyś on to musi zrobić,ale czy akurat w takiej niedogodnej aurze pogodowej.

Trochę czarnego humoru
 
Dwóch facetów wraca z przyjęcia z okazji Halloween i postanawia skrócić sobie drogę przez cmentarz. Na środku cmentarza przestraszył ich odgłos pukania dochodzący z osnutych mgłą zakamarków. Dygocząc ze strachu spostrzegli starca z młotkiem i dłutem kującego w jednym z nagrobków.
- Na Boga! Przestraszył nas pan na śmierć! Myśleliśmy, że jest pan duchem! Czemu pan pracuje tak późno w nocy?
- Te głupki... - zamruczał dziadek - pomylili moje nazwisko!
___

O pieśni mnie prosisz(Romanse Wertyńskiego) - Mieczysław Święcicki

9 komentarzy:

  1. Lubię Święcickiego wykonania...dziś takich głosów jak na lekarstwo. Dziś forma panuje nad treścią, choć czy można to formą nazywać, im mniej stroju, tym większa artystka ha,ha,ha. Ciągle wracam do "starych dobrych nagrań". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj to już inne śpiewanie,do mnie jakoś nie dociera.

      Usuń
  2. Nerwy w strzępkach a kawały się Cię trzymają :D i liryczne piosenki?
    Swoją drogą pamiętam takie „atrakcje” gdy mieszkałem w blokowisku. Cóż, czasami się odgryzłem w identyczny sposób ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mnie takie liryczne piosenki uspokajają.Dzięki temu sąsiad na chirurgi nie wylądował ;)

      Usuń
  3. To "normalne" odgłosy lata na osiedlu. Wszyscy starają się remontować mieszkania latem.Ja się zrewanżowałam sąsiadom 4 lata temu generalnym remontem. Ale najwięcej hałasu było przy remoncie łazienki, bo okazało się, że przy poprzednim remoncie facet wymurował nam jakiś pancerny brodzik i był problem z jego rozbiciem- dwa dni go traktowali wielkim udarowym młotem.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Greto, jest taki sposób na wszelkie hałasy - Stopery w uszy :) :)
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by musiały być jakieś specjalne stopery

      Usuń
    2. Na młot udarowy pomóc może tylko karabin maszynowy z ostrą amunicją. Stopery, to jak żart.

      Usuń